REKLAMA
Znaleziono 1572 wyników
firma
Pokaż firmę
Arch. Anna Wardak-Jankowska
firma
Pokaż firmę
Inż. Arch. Bogusław Kulka
firma
Pokaż firmę
Arch. Joanna Pajerska-Szczurek
firma
Pokaż firmę
Arch-e Biuro Projektowe
firma
Pokaż firmę
Arch. Iwona Czech-Baron
firma
Pokaż firmę
Arch. Arnieszka Kołodziejska-Zarych
firma
Pokaż firmę
Arch. Agnieszka Kołodziejska-Zarych
firma
Pokaż firmę
Inż. Arch. Jacek Węcławowicz
firma
Pokaż firmę
Arch. Piotr Burak-Gajewski
firma
Pokaż firmę
Arch. Karolina Miśków - Barszczewska
firma
Pokaż firmę
Arch. Małgorzata Niklińska - Nowicka
firma
Pokaż firmę
Arch-Studio. Grudziąż R.
firma
Pokaż firmę
Inż. Arch. Witold Opaliński
firma
Pokaż firmę
Arch. Mgr. Inż. Bogusław
firma
Pokaż firmę
Arch-Dom Development S.A.
firma
Pokaż firmę
inż arch Tomasz Marhall
[Kraków] Hala Magazynowo - Biurowa Ul. Sikorki  3inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Hala Magazynowo - Biurowa Ul. Sikorki 3
Kraków, Nowa Huta
[Kraków] VERMELO, Al. 29 Listopadainwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] VERMELO, Al. 29 Listopada
Kraków, Śródmieście, Al. 29 Listopada
Najem instytucjonalny w Polsce – mała skala, rosnący potencjał [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Najem instytucjonalny w Polsce – mała skala, rosnący potencjał [RAPORT]
Wysokie stopy procentowe, potencjalne zmiany legislacyjne oraz podatkowe dotyczące sektora najmu instytucjonalnego są jednymi z najczęściej wymienianych wyzwań wskazywanych przez kluczowych graczy, które mogą stanowczo zahamować dopiero raczkujący sektor najmu – wynika z raportu "Najem instytucjonalny – mała skala, rosnący potencjał. Przegląd rynku PRS w Polsce – podsumowanie 2022 roku" opracowanego przez PwC Polska.
Nadchodzi czas zmian w centrach handlowych w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Nadchodzi czas zmian w centrach handlowych w Polsce [RAPORT]
Około 30 proc. spośród przeanalizowanych przez Colliers obiektów handlowych powstało ponad 20 lat temu i zlokalizowanych jest głównie w aglomeracjach i dużych miastach – wynika z najnowszego raportu firmy „Drugie życie jest możliwe. Przebudowy centrów handlowych”. Autorzy prezentują w nim trendy 4RE (Refurbishment, Rebranding, Relaunch, Recommercialisation), według których ewoluują centra handlowe w Polsce, wskazują potencjalne strategie dla właścicieli, a także opisują przykłady ich realizacji.
REKLAMA